duminică, 13 noiembrie 2022

PRAJITURA CU MASCARPONE SI BISCUITI FARA COACERE

Am mancat prajitura la niste prieteni si mi-a placut asa ca am cerut reteta.Asa am ajuns pe pagina DIVA IN BUCATARIE si mi-am promis ca o sa o fac si eu intr-o zi.Am uitat de ea,bineinteles dar mergand in vizita de curand,mi-am amintit de reteta.
Am facut mici modificari si dupa ce am terminat de facut m-am gandit ca mai puteam schimba ceva.Se poate sa facem toata crema de ciocolata si sa eliminam stratul de crema alba.Data  viitoare asa o sa o fac.
Reteta este simpla si buna,se face rapid  si este mult mai cremoasa si mai moale dupa doua zile,in caz ca ramane)).Este o combinatie de dulce cu acrisor si important pentru mine,multa cremozitate!
Nu am mai postat retete de multa vreme si nu o faceam daca nu insistau niste fete)))
INGREDIENTE:
400-500gr biscuiti petit
un castronel cu lapte caldut
250gr mascarpone
200gr crema de branza(reteta de baza era fara crema de branza,doar cu mascarpone)
400ml frisca(foarte rece)
100gr ciocolata neagra
100gr ciocolata cu lapte
50gr zahar pudra
1lingura zahar cu aroma de citrice de la Dr Oetker
2linguri crema de ciocolata tip nutella
100gr ciocolata rasa
MOD DE PREPARARE:
In primul rand punem frisca cu zaharul pudra si zaharul cu aroma de citrice si mixam pana se intareste,apoi adaugam mascarponele si crema de branza si mixam cateva clipe sa nu apuce mascarponele sa se strice.Punem la frigider pana pregatim restul.
Ciocolata neagra si cea de lapte cu crema de ciocolata le punem intr-un vas  pe baie de aburi si amestecam pana se transforma intr-o crema.Sau punem in microunde cateva secunde,scoatem si amestecam si repetam pana se topeste dar nu se branzeste!Lasam putin sa se raceasca.Scoatem crema alba de la frigider si luam un sfert din ea si amestecam cu ciocolata topita.
Putem folosi o tava cu margini detasabile sau nu daca nu se potriveste cu randul intreg de biscuiti ca si la mine de altfel.Am nimerit si niste biscuiti care se rupeau in clipa cand ii luam in mana,asa ca mi-am facut numai nervi.
Inmuiem fiecare biscuite in lapte si il punem in tava in primul strat,vin 4x4 pe un rand.La mine au intrat doar 3,5.Punem jumatate din crema alba,din nou biscuiti inmuiati in lapte ,apoi crema de ciocolata,biscuiti,crema alba,biscuiti si crema de ciocolata.Deasupra punem ciocolata rasa si dam la frigider peste noapte.
Atat de simplu si de bun!






































 















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu