joi, 30 mai 2013

RISOTTO ARBORIO(OREZ) CU LEGUME

nu am mai folosit pana acum un astfel de orez,mi-a placut pentru ca a ramas intreg bobul si are un gust bun..fierbe cam in 19minute(eu l-am pregatit in oala sub presiune 9minute) si este foarte bun pentru budicile cu fructe 

Ingrediente

  • 200gr risotto
  • 1ardei rosu
  • 1ardei verde
  • 3ciuperci proaspete
  • 1morcov
  • 1ceapa
  • 1rosie mare
  • sare
  • piper
  • legume deshidratate
  • parmezan ras
  • 1cubulet de unt

Mod de preparare reteta Risotto Arborio(orez) cu legume

Curatam ceapa si o taiem marunt.
Ardeii ii curatam si ii taiem fasii mai mari.
Ciupercile le taiem felii mai mari.
Rosia o decojim si o taiem cubulete.
Morcovul il curatam si il dam pe razatoare.
Intr-o craticioara punem putin ulei in care calim cateva minute legumele,cu sare,piper si legume deshidratate.Adaugam orezul si acoperim cu apa si lasam pe foc pana se inmoaie orezul.Condimentam daca mai este nevoie.Oprim focul,adaugam untul si parmezan din belsug,acoperim cu un capac si lasam 10minute.
Eu am facut separat o ciulama de piept de pui cu ciuperci si am pus peste orez si am amestecat bine.Afost delicios.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu