vineri, 10 octombrie 2014

VINETE PANE

INGREDIENTE:
vinete
oua
sare
piper
faina
ulei
MOD DE PREPARARE:
Eu am prajit vinetele o parte in tigaie si altele in multicookerul de la PHILIPS..Am avut o vanata foarte mare care mi-a absorbit 6 oua.
Spalam foarte bine vanata pe care o prajim cu tot cu coaja.Taiem felii subtiri vinetele,le saram si le lasam la scurs cel putin o o ora.Apoi le trecem prin jet de apa rece si le mai lasam putin la scurs apoi le stergem cu un servetel de hartie.
Batem ouale cu sare si piper.Trecem feliile de vinete prin ou,apoi prin faina si iar prin ou le punem la incins in ulei incins pe o parte si pe alta pana se rumenesc.Le scoatem pe o farfurie in care am pus un servet de hartie sa absoarba uleiul.
Servim calde cu felii de paine prajita frecate cu usturoi si alaturi de rosii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu