miercuri, 21 septembrie 2011

PRAJITURA ,,PARADIS TROPICAL''

in 15septembrie am implinit 4ani de casnicie....asa ca am vrut ceva dulce....si cum imi plac tare mult mixurile de prajituri cu fructe de la dr Oetker,am facut una dintre ele...imi place sa adaug cate ceva la ele de fiecare data....acum am adaugat mandarine,frisca si piscoturi....deliciossss.....un paradis tropical ar trebui sa fie si casnicia :)))) 

Ingrediente

  • 1cutie mix pentru prajitura PARADIS TROPICAL CU ANANAS de la dr Oetker
  • 1cutie compot de mandarine
  • 1cutie compot de ananas
  • 200gr piscoturi
  • 50gr unt
  • 200ml smantana  lichida de 35 grasime(sau 32)de la dorna
  • 200ml frisca lichida hulala
  • 150 gr iaurt cremosso de la danone
  • Portii: 8Portii: 8
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 60 minute

Mod de preparare reteta Prajitura "Paradis tropical"

Punem biscuitii din cutie in robotul de bucatarie si ii maruntim bine.
Topim untul intr-un vas in care am pus 7linguri zeama de compot de ananas si il amestecam cu biscuitii,omogenizand bine,apoi punem in forma speciala asezata in prealabil pe un platou.Nivelam bine cu ajutorul unei linguri.Dam la frigider pana pregatim crema.
Mandarinele si ananasul le punem la scurs intr-o sita(inainte taiem marunt ananasul).
Punem intr-un vas mixul pentru crema,smantana,frisca si 300ml apa rece si mixam la viteza mica intai,apoi la viteza mare pana se intareste crema.Adaugam iaurtul rece de la frigider si mixam la viteza mica cateva secunde.
Scoatem de la frigider blatul de biscuiti,punem 3linguri de crema deasupra si nivelam bine.Ornam pe margine cu piscoturi,apoi punem mandarinele,crema si nivelam cu ajutorul unei linguri.Punem desupra ananasul.
Fierbem zeama de compot ramasa(daca nu este 300ml,mai adaugam apa).Luam vasul de pe foc si turnam mixul de jeleu,omogenizam bine si lasam sa se raceasca 5minute.Dam la frigider cateva ore,apoi scoatem forma de carton din jurul tortului.







6 comentarii:

  1. aniversare fericita si la multi ani fericiti impreuna!foarte fain arata prajitura,mi-ar placea sa incerc dar nu cred ca pe aici se gasesc mix-uri din acesta pentru prajituri.o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc,Sarah....unde locuiesti?

    RăspundețiȘtergere
  3. sa va iubiti mereu ca-n prima zi si aniversare fericita va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multi ani inainte, Ela! Sa vi se implineasca toate dorintele, sa fiti fericiti si sanatosi, ce sa mai... un paradis :) sa va fie toata viata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tavi,esti un dragut,ca de obicei...multumesc

    RăspundețiȘtergere