luni, 5 decembrie 2011

SNITEL CU CIUPERCI SI CASCAVAL

m-am indragostit de snitelele astea de cum am luat prima bucatica....le-am vazut pe aici pe site...le-am adaptat putin gustului meu,ca de obicei...Gaby.....nu este pizza :)))).....nu am avut timp sa le asez frumos pe farfurie :(( 

Ingrediente

  • 8 felii piept de pui
  • 1 conserva ciuperci
  • praz
  • 1 ardei mic capia
  • 2 oua
  • faina
  • sare
  • piper
  • vegeta
  • 2 linguri smantana
  • 50 gr cascaval ras
  • 1 lingura parmezan


Mod de preparare reteta Snitel cu ciuperci si cascaval

Scurgem zeama de la ciuperci si le taiem marunt.Taiem marunt si putin praz,ardeiul il curatam si il taiem cat mai mic.Punem totul intr-o craticioara cu putin ulei si lasam pe foc 5minute,amestecand din cand in cand.Cu un minut inainte de a lua de pe foc,punem smantana si amestecam bine.
Batem ouale cu sare,piper si putina vegeta.
Batem carnea de pui si o dam prin faina,apoi prin ou si o prajim in ulei.Scoatem snitelele si le punem intr-o tava si punem peste fiecare felie ciuperci,parmezan si cascaval ras.Dam la cuptor 10minute,pana se topeste cascavalul.Servim cald.




3 comentarii:

  1. Buna Ela, te astept cu drag la provocarea lunii decembrie "Dulce Romanie". Intra sa vezi cu ce ingrediente te provoc

    http://brindusascheaua.blogspot.com/2011/12/provocarea-lunii-decembrie-2011-dulce.html

    RăspundețiȘtergere
  2. cu reteta asta m-ai dat gata draga ela,imi place foarteeeee muuuult!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Giorgia....m-ai gasit si aici :)))

    RăspundețiȘtergere