marți, 17 mai 2011

CIOCOLATA ALBA DE CASA,CU FISTIC SI STAFIDE

<



ceva simplu,rapid,bun si foarte dulce..... 

Ingrediente

  • 500gr lapte praf,
  • 200gr unt,
  • 170ml apa,
  • 600gr zahar(daca nu va place foarte dulce folositi doar 450gr),
  • 50gr cacaoa(daca vreti sa o faceti cu ciocolata),
  • 1/2esenta de rom,
  • fistic,
  • stafide

  •   Timp de preparare: sub 30 minute


Mod de preparare

Intr-o cratita punem apa cu zaharul pe foc si lasam sa se topeasca zaharul(picuram din compozitie intr-un pahar cu apa si daca nu se mai imprastie compozitia,zaharul e topit).Se ia de pe foc,se adauga cacaoa(daca o folosim),,fisticul si stafidele lasate in esenta de rom cu 30minute inainte,untul lasat la temperatura camerei si taiat bucatele mici,esenta de rom si laptele praf adaugat treptat.Amestec energic si omogenizam bine compozitia.
Se tapeteaza o tava cu folie de prospetime in care se toarna compozitia si se da cateva ore la rece pana se intareste(a mea a fost deja tare in 30minute,am pus-o imediat in frigider).Se portioneaza dupa ce s-a intarit.



9 comentarii:

  1. Cu fistic.........mmm.........delicioasa trebuie sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria....a fost atat de buna ca aproape ca am mancat eu totul :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sigur o voi incerca! E o alternativa mai buna la ciocolata din comert... Pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. oare daca pun 300 g zahar nu ar fi ceva problema?nu ne place foarte dulce..

    RăspundețiȘtergere
  5. Raluca,nu cred ca ar fi o problema,eu chiar am pus mai mult zahar decat am scris si a fost putin mai dulce,dar buuuna....

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine arata, super!!! si eu am in plan o ciocolata de casa pe weekend, sa vad ce-o sa iasa :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine arata....Am facut numia cu cacao niciodata alba. Sigur o s-o fac si eu. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. este un deliciu,si eu am in plan sa fac cu cacaoa si nu mai reusesc,dar cred ca fac zilele astea ca tare pofta imi este...sa vad cum iese cu fructoza,daca o iesi :((((

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca reteta si foto. va apartin !!!
    http://ginucamuresan.wordpress.com/2013/06/22/reteta-ciocolata-alba-de-casa-cu-stafide-si-fistic/
    Am patit-o si eu cu prajitura Greta Garbo!
    http://ginucamuresan.wordpress.com/2013/07/03/reteta-de-belea-2013-xxl-prajitura-greta-garbo/
    Ce nesimtiti !

    RăspundețiȘtergere