luni, 16 mai 2011

BUDINCA DE PAINE CU SPANAC



Ingrediente
  • 300gr spanac congelat(sau proaspat),
  • 4oua,
  • 1ardei capia,
  • 4 fire ceapa verde,
  • 200 gr muschi tiganesc(sau sunca),
  • 200 gr paine(eu am pus neagra),
  • 150 ml lapte,
  • 3 linguri faina,
  • sare,
  • piper,
  • pesmet pt tapetat tava

Mod de preparare

Punem din timp spanacul la dezghetat.intr-o sita,il lasam sa scurga foarte bine.Daca este proaspat il oparim in apa fierbinte,il tocam si il punem la scurs.
Taiem painea bucati mai mari,muschiul il taiem cubulete,ceapa verde rondele si ardeiul cubulete.Punem intr-un vas mai mare si adaugam galbenusurile,laptele,sare si piper  si omogenizam bine.
Adaugam si spanacul.
Separat batem albusurile cu un praf de sare,apoi adaugam faina.Turnam compozitia peste cea de mai sus si omogenizam bine.
Ungem un vas termorezistent cu unt sau margarina,tapetam cu pesmet si punem in el budinca.Dam la cuptor circa 1 ora,pana este coapta budinca.

6 comentarii:

  1. Imi place spanacul iar o portie de budinca este binevenita.

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant arata foarte bine!
    e buna?

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina,sotul meu si socrul,nu au facut mofturi cand au mancat-o,le-a placut

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce ma distrezi, tu nu ai mancat?
    te-ai putut abtine atunci, arata excelent!
    cred ca o incerc si eu :P

    RăspundețiȘtergere