duminică, 13 iunie 2010

Interviurile Bucataras: Ela :: Blogosfera culinara :: Bucataras.RO

Interviurile Bucataras: Ela

Postat de Bucataras in Blogosfera culinara pe 12 Iunie 2010, 17:00 | 387 vizualizari
Spune despre ea ca este prea sincera (nr: eu nu cred ca-i un defect), ca-i place la nebunie pizza si este unul dintre "degustatorii sefi" ai bucataras.ro :). Intr-un cuvint: Ela
Capitolul despre Ela
1. 3 cuvinte care o definesc pe Ela?
prea sincera(nu am invatat sa mint:)) ),perfectionista pana la exasperare,incapatinata(ca doar imi curge prin vene sange de oltean)
2. Care ar fi 3 lucruri pe care le-ai lua cu tine pe o insula pustie?
laptopul(pt ca nu mai pot trai fara bucataras.ro,sotul este disperat,mai putin si divorteaza ha ha)//reviste//radio
3. Ce te face sa zimbesti?
cei doi catelusi ai mei care ar vrea sa ma joc cu ei non-stop
4. Ce personalitate/VIP ai invita la o petrecere a ta?
Catalin BOTEZATU
5. Unde ti-ar placea sa-ti petreci vacanta?
undeva in munti,departe de lumea dezlantuita....
Capitoul Ela in bucatarie
1. Care este mincarea ta preferata?
Pizza.
2. Ce ai mincat si te-a uimit?
Lasagna  cu ciuperci si carne,e delicioasa
3. Ce nu-ti place sa manici?
ciorbe de orice fel, dovlecei...lista e lunga pt ca sunt foarte mofturoasa, mai bine ma intrebai daca imi plac multe feluri de mancare ha ha
4. Care este bautura ta preferata?
Pepsi.
5. Da-ne un tips culinar care ti se pare important si de ajutor pentru orice pasionat culinar.
intotdeauna cand bateti albusurile spuma puneti si un varf de sare
Capitolul Ela despre blogosfera culinara
1. Ce parere ai despre blogosfera culinara?
Am observat ca sunt foarte multe fete tinere care gatesc si asta ma uimeste pt ca in viata de zi cu zi vad ca fetele nu stiu nici sa isi spele vasele in care mananca,ma bucur sa vad ca fetele mai intra in bucatarie si gatesc foarte bine si eu am invatat multe lucruri noi de la ele.
2. Care este primul blog culinar de la noi care-ti vine in minte?
Primul blog care imi vine in minte...sunt mai multe de fapt.Ma gandesc la retetele Anisoarei care se vede ca pune multa dragoste in tot ceea ce face...Apoi sunt retetele Nadinei care imi plac la nebunie,la fel ca si cele ale Robertei care pur si simplu se joaca in bucatarie...Mai sunt retetele Mihai care face dulciurile alea fel de fel...Fiecare blog din blogosfera culinara este unic in felul lui....
3. Cit timp dedici blogului tau culinar pe zi?
Nu mult timp pt ca sunt mai mult pe bucataras.ro sa ,,degust'' mancarile, ca fara mine nu se poate ha ha...
4. Iti place vreun blog / site culinar din afara .ro, care?
intru rar pe alte situri,doar daca caut ceva anume,sunt mereu pe bucataras.ro,sa nu cumva sa ratez distractia cu fetele si mai nou avem in trupa si un domn,pe Tavi...
5. Ce mesaj transmiti blogosferei culinare?
le doresc gospodinelor cat mai multa inspiratie si fantezie...sa poata iesi retete la fel de delicioase si gustoase ca si pana acum
Capitolul Bucataras.ro
Da-mi 3 atribute pentru Bucataras.ro. Este un site ...
1. este un site vesel
2. plin de culoare
3. delicios tare de te ingrasi cu fiecare reteta pe care o citesti....

Interviurile Bucataras: Ela :: Blogosfera culinara :: Bucataras.RO: "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu