duminică, 27 noiembrie 2011

RAPSODIE CU VISINE


v-am mai spus ca imi plac la nebunie mixurile pentru prajituri de la DR OETKER....la fel de mult imi place sa le mai adaug cate ceva,sa le fac altfel de fiecare data...sotul meu s-a indragostit de prajitura asta,atata a laudat-o :))
Ingrediente

1 cutie mix pentru prajitura RAPSODIE CU VISINE de la DR Oetcker
1 pachet biscuiti belvita star cu cacaoa
50 gr unt
1 borcan compot de visine fara samburi de 720ml
200 ml smantana dulce UHT de 32%grasime
200 gr smantana pt frisca de 35%grasime
300 ml apa rece
1 plic intaritor frisca
150 gr iaurt mai gras
1 borcan mic cu gem de visine intregi
frisca pentru decor

Portii: 0Portii: 0
Timp de preparare Timp de preparare: sub 60 minute


Mod de preparare reteta Rapsodie cu visine

Punem biscuitii din cutie si cei de belvita in robotul de bucatarie si ii maruntim.

Punem la scurs visinele din compot.

Punem untul cu 5 linguri din compot intr-un vas,la foc mic si fierbem.Luam vasul de pe foc si amestecam siropul cu biscuitii zdrobiti si omogenizam bine.Punem biscuitii in forma din cutie si nivelam bine.Punem blatul de biscuiti la frigider.

Intr-un bol,punem frisca,smantana si praful de crema din cutie,intaritorul de frisca,apa,si mixam bine.Adaugam iaurtul si mai mixam putin.

Scoatem blatul de la frigider si punem peste el jumatate din crema,peste care punem visine(lasam cateva pentru ornat),apoi punem restul de crema si nivelam bine.Decoram cu visinele ramase.

Punem intr-o craticioara mixul de sos de visine din cutie si amestecam cu 7linguri de suc din compot si lasam pe foc pana se face un sos mai subtire.Cu o lingura punem sosul peste prajitura,ornam dupa gust.Ornam cu frisca,dupa preferinte si dam la rece cateva ore.Servim cu visine din gem si sosul din el.Eu am avut un gem de visine intregi care a avut mai mult lichid.







4 comentarii:

  1. hmmm...buna! nu prea am incercat de la Dr. decat clatitele si prajitura Melba cu piersici...dar cand ma uit la ce ti-a iesit tie, cred ca voi incerca si eu si alte retete!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata super fain!!am vz la PRO TV international facuta de Simona la ,,Reteta de acasa,, si atunci mi-a facut cu ochiul ,pup Ela draguta ,o saptamana faina iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ophelia,eu am incercat multe din prajiturile de la dr Oetker si mi-au placut,eu le si adaug cate ceva in plus la ingrediente de fiecare data,singura care nu m-a impresionat a fost cutia pt savarine,nu a fost foarte grozava

    RăspundețiȘtergere
  4. Mona,te pup si eu,ma bucur ca m-ai vizitat

    RăspundețiȘtergere