marți, 7 mai 2019

PASCA FARA ALUAT

Este delicioasa!Voiam sa pun si stafide dar am ramas fara dupa ce am facut cozonac.Am vrut sa fac intr-o singura forma sa fie inalta,dar trebuia sa o impart la trei familii,asa ca am pus in doua forme sa pot duce cea mica la prieteni.Data viitoare nu mai fac asa.Si o voi repeta curand,nu voi astepta pastele pentru ca ne-a placut foarte mult!
INGREDIENTE
1kg branza dulce(eu am avut Pilos la un kilogram de la Lidl)
7oua
250gr zahar pudra
3linguri zahar pudra cu aroma de citrice dr Oetker
150gr unt
300gr smantana peste 20%
100gr amidon
2linguri gris
1praf de sare
1plic praf de copt

esenta vanilie
zahar pudra pentru decorat
MOD DE PREPARARE
Branza o punem la scurs intr-o sita.
Untul il topim in cuptorul cu microunde si il lasam sa se raceasca.
Separam albusurile de galbenusuri.
Galbenusurile le mixam cateva clipe cu un praf de sare.
Punem intr-un vas branza dulce si o mixam cu smantana,adaugam zaharul pudra si zaharul cu aroma de citrice,esenta de vanilie dupa gust si amestecam.Punem galbenusurile si omogenizam.Adaugam treptat untul topit si amestecam usor.La sfarsit adaugam treptat amidonul,grisul si praful de copt si mixam.Punem compozitia intr-o forma inalta sau in doua mai mici si dam la cuptorul preincalzit la 180grade,cam o ora.Oprim cuptorul si mai lasam cateva minute cu usa deschisa inainte sa scoatem pasca.Lasam sa se raceasca si pudram cu zahar pudra.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu