duminică, 5 mai 2019

Prajitura Rudy








INGREDIENTE
Blat
400gr faina
250gr unt82% sau margarina pentru prajituri
100gr zahar pudra
2linguri zahar pudra cu aroma de rom dr Oetker
1galbenus
2linguri cacao
1plic praf de copt
un praf de sare
UMPLUTURA
100gr stafide +1lingura de rom
800 gr branza dulce(eu am avut branza pilos la galeata de la Lidl)
2oua+1albus ramas de la blat
3linguri smantana
100gr zahar pudra
2linguri zahar pudra cu aroma de citrice de la dr Oetker
1plic coaja rasa de portocala de la dr Oetker
2lingurite esenta vanilie
1praf de sare
Facultativ nuca de cocos de ornat
MOD DE PREPARARE
Eu mi-am macinat singura zaharul pudra cu o rasnita.
Branza o punem la scurs intr-o sita.
Untul se taie bucatele si se lasa la temperatura camerei inainte cu vreo ora.
Stafidele le punem in apa calda cu o lingura de esenta de rom.Apoi le scurgem.
Faina o cernem.La fel si cacaoa.
Intr-un castron punem faina,cacaoa,zaharul pudra,un praf de sare si praful de copt.Adaugam untul si galbenusurile.Amestecam si incepem sa framantam cu mana.La inceput va fi mai greu dar in cateva minute obtinem un aluat frumos.Impartim aluatul in doua,al meu a avut 805grame.Fiecare aluat il facem bila si il invelim in folie de prospetime si dam la congelator 30minute.
Intre timp pregatim umplutura.Separam albusurile de galbenusuri.Punem intr-un vas branza,adaugam smantana, galbenusurile,coaja rasa de portocala sau de lamaie,zaharul pudra cu aroma de citrice si amestecam usor.Adaugam jumatate din zaharul pudra(50gr) si stafidele,esenta de vanilie si omogenizam.
Mixam albusurile cele doua plus unul de la blat cu un praf de sare.Cand s-au intarit adaugam restul de zahar(50gr)si mai mixam putin.Adaugam treptat albusurile batute in compozitia de branza si amestecam usor de jos in sus.
Pregatim o tava de 22/28cm ,o tapetam cu hartie de copt.Sa fie hartia in afara tavii sa puteti scoate prajitura.Eu am scos-o si doar tapetata pe fund cu hartie.
Scoatem o bucata de aluat din congelator si radem pe razatoarea cu ochi mari direct in tava.La sfarsit am presat putin cu degetele.Turnam crema.
Pe o farfurie radem cealalta bucata de aluat si presaram deasupra cremei.Dam la cuptorul preincalzit,la 180grade.Eu am tinut 60minute la cel electric,cu o tava sub tava de prajitura cu un raft mai jos.Verificati dupa 40minute.
Oprim cuptorul si lasati in cuptor cu usa deschisa inca cateva minute.Lasati sa se racoreasca si presarati nuca de cocos rasa.Lasati sa se raceasca bine inainte sa taiati.Asta daca aveti rabdare!!





























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu