miercuri, 2 februarie 2011

CIORBA DE CARTOFI

inca o ciorba ......:)))),cred ca mai urmeaza si una de fasole :)))) 

Ingrediente

  • 700gr cartofi,
  • 1ardei gras,
  • 3-4fire ceapa verde(sau una alba),
  • 1rosie,
  • 200gr legume pt ciorba congelate,
  • tarhon,
  • patrunjel,
  • marar,
  • leustean,
  • telina,300ml bors,
  • 300ml bulion de casa

  • Timp de preparare: sub minute

Mod de preparare

Tocam marunt ceapa.Curatam si taiem cubulete ardeiul.Punem intr-o oala(eu am folosit tuciul),cu putin ulei si lasam pe foc 5minute,amestecand din cand in cand.Completam cu apa si cand incepe sa fiarba apa,punem cartofii curatati si taiati cubulete si legumele congelate si lasam sa fiarba 15minute.Adaugam bulionul,rosia decojita si taiata marunt,condimentam cu sare,piper,tarhon si vegeta dupa gust si punem borsul fiert separat in prealabil.Mai condimentam daca este cazul si mai lasam pe foc pana s-au inmuiat toate legumele.Oprim focul si presaram deasupra verdeturile tocate fin.Servim cu smantana.

Reteta in imagini

2 comentarii:

  1. Ei bine chiar ma gandeam sa fac si eu o ciorbica de cartofi dar eu o voi acri cu zeama de varza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mariaaa.....ce dor imi era de tine....eu am facut si pt tatal meu,care si-a acrit-o apoi cu zeama de varza,mai mult,pt ca lui ii place mai acra dar la Cristi,nu

    RăspundețiȘtergere