duminică, 27 februarie 2011

FASOLE GALBENA CU PIEPT DE PUI






Ingrediente

1/2praz
1cartof,
2rosii,
1/2ardei gras
, 500gr piept de pui dezosat,
1borcan de fasole galbena,
sare,
piper
2lingurite boia,
50ml bulion
, marar,
verdeturi italiene,
2morcovi

  •   Timp de preparare: sub 15 minute

Mod de preparare

Prazul il tai marunt.
Cureti morcovul si il tai cubulete.
Ardeiul il taiem cubulete.
Carnea o taiem bucati mai mici.
Curatam si cartoful si il taiem cubulete.
Intr-o oala punem legumele si carnea cu putin ulei si lasam cateva minute,amestecand din cand in cand.Condimentam cu sare,piper ,verdeturi italiene dupa gust.Completam cu apa,cat sa acopere compozitia.Cand incepe sa fiarba,punem rosiile decojite,taiate marunt si fasolea si lasam sa fiarba 15minute.Punem bulionul si boiaua,mai condimentam daca este cazul si mai lasam pana au fiert bine carnea si fasolea.Spre sfarsit adaugam usturoi tocat dupa gust.
Oprim focul si presaram deasupra marar si patrunjel tocat.

Reteta in imagini

5 comentarii:

  1. Superb arata ! O primavara minunata iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sylvia,si eu iti doresc o primavara frumoasa si calda ca tine...te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dor imi este de o fasolica din asta, nu am mai mancat de foarte mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am venit sa vad daca ai mai facut ceva de papa :) dar stau la o cafea cu tine, pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sylvia,nu am mai pus retete....nu am mai avut timp..

    RăspundețiȘtergere