joi, 18 noiembrie 2010

CLATITE PUFOASE IN 10MINUTE



Ingrediente

  • 1plic praf clatite pufoase de la dr.Oetker
  • 100ml iaurt
  • 1ou
  • ulei
  • 1lingura unt
  • dulceata(de cirese,am pus eu)

Mod de preparare

Se bate intr-un vas un ou spuma,se amesteca cu iaurtul sau lapte batut o lingura de unt sau de ulei.
Peste compozitia rezultata se adauga continutul plicului de praf de clatite si se omogenizeaza bine.
Tigaia de blinii se unge cu ulei si se incinge la foc mediu.Cu ajutorul unei linguri se pun clatitele in fiecare compartiment al tigaii si se prajesc pe ambele parti pana se rumenesc frumos.
Se servesc calde cu dulceata sau ornate cu zahar pudra.

Reteta in imagini

10 comentarii:

  1. Ela, ce tigaie smechera ai :) Vad ca nu prea tii post...

    RăspundețiȘtergere
  2. ha ha ha....ROBERT....clatitele astea sunt facute demult,dar numai acum le-am postat pe blogul meu,le aveam doar pe bucataras

    RăspundețiȘtergere
  3. tigaia asta smechera mi-am cumparat-o de la decorix

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahaaaa... :)) deci ti-ai luat ceva galbeni cu reteta asta :) Bine gandit ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Robert,tigaia mi-am cumparat-o cu banii personali,nu cu galbeni....nu aveam chef sa trag din rasputeri sa adun galbeni,cand cu banii stau foarte bine :)))) mi-am facut-o singura cadou :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) Felicitari Ela! Pe criza asta, mai rar auzi oameni care stau foarte bine cu banii :) Iar n-ai somn acum? Te-ai apucat si tu tocmai la ora asta sa postezi....

    RăspundețiȘtergere
  7. Ela, acum mi-am dat seama de ce stai tu noaptea atat de tarziu: din cauza ceasului! Acum, la tine pe blog vad ca e dupa-amiaza :))))

    RăspundețiȘtergere