marți, 16 noiembrie 2010

MANCARE DE FASOLE CU CABANOS

Ingrediente

  • 300gr fasole,
  • 300gr suc de rosii,
  • 4cepe,
  • un ardei gras rosu,
  • 2-3morcovi,
  • o rosii,
  • foaie de dafin,
  • piper,
  • sare,
  • vegeta,
  • marar,
  • un praf de bicarbonat de sodiu

    Mod de preparare







    Se fierbe fasolea in trei ape si se lasa la fiert in a patra.Schimbati numai cu apa fierbinte si puneti un praf de bicarbonat ca sa fiarba mai repede fasolea.Fasolea trebuie sa fi stat cateva ore la inmuiat.Ceapa,ardeiul,rosia si morcovii se paseaza si se pun la distuit in putin ulei cu apa,sucul de rosii,sarea,piperul si vegeta,vreo 15-20min,apoi se rastoarna peste fasolea fiarta si se mai lasa 30-40min pana se inmoaie fasolea.Intr timp se prajesc cabanosii in putin ulei si se rastoarna peste fasole cu o ingura din uleiul in care s-au prajit carnatii.Se condimenteaza dupa gust si spre sfarsit se pune mararul tocat si cimbru.

5 comentarii:

  1. Ce coincidenta!!! Exact asta am mancat azi :). Pe bune! Dar n-as refuza o portie nici de la tine. Excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  2. cand am vazut 2vizitatori din bucuresti,am stiut ca au venit Maria si cu Tavi :)))))....de aceea imi sunteti atat de dragi amandoi(si sa nu uit de Sylvia,bineinteles :))))sunteti primii la masa mea...va pup pe amandoi cu drag.Tavi am furat si eu o bucatica din tarta ta :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei m-a invitat cine va la masa ? !:) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))))))Sylvia.....stiam eu ca vei veni....te pup

    RăspundețiȘtergere